|
BRM Aero Bristell RG |
€ 175.000 |
Quadro generale
Sommario | Tipo: | Propulsione singola | Tipo particolare: | Ultra leggero | Costruttore: | BRM Aero | Modello: | Bristell RG | Anno di costruzione: | 2019 | Numero di registrazione: | 49ABR | Numero di serie: | 127 | Caratteristiche: | Tenuto nel hangar | Ultima annuale: | 10/2024 | Ubicazione/sede: | Francia, Cessieu, LFKP | Tempo complessivo (TTAF): | 372 h | Prezzo: | € 175.000 | EU IVA Tassata: | si | Tutti i dettagli |
|
|
|
Dettagli
Sommario | Tipo: | Propulsione singola | Tipo particolare: | Ultra leggero | Costruttore: | BRM Aero | Modello: | Bristell RG | Anno di costruzione: | 2019 | Numero di registrazione: | 49ABR | Numero di serie: | 127 | Caratteristiche: | Tenuto nel hangar | Ultima annuale: | 10/2024 | Ubicazione/sede: | Francia, Cessieu, LFKP | Tempo complessivo (TTAF): | 372 h | Prezzo: | € 175.000 | EU IVA Tassata: | si | Numero di passeggeri: | 1 |
Motore (i) | Numero di motori: | 1 | Costruttore/Modello: | Rotax 912 ULS2 | Numero di serie: | 9573182 | Potenza: | 100 PS | Tempo complessivo: | 372 h | TBO (hours): | 2000 h | Costruttore/Modello di eliche: | FP-propeller VPH3 | Tempo complessivo di propulsione: | 372 h |
Desrizione/Dettagli dei Motori | All maintenance up to date. Last yearly maintenance oct 2024. |
Avionica | LSA up to date (validity)
• EFIS DYNON SKYVIEW HDX 1100 touchscreen + backup battery + wifi + USB port
• Autopilot with knob panel (QNH + altitude + track + LEVEL)
• Transponder TRIG TT22 on Dynon with shark type antenna
• VHF FUNKE ATR833 radio coupled with Dynon
• Standby WINTER altimeter and airspeed indicator - d 57 mm
• Pitot with angle of attack indication on Dynon
• Integrated SkyButler ventilated support for Ipad mini (Flight Plan transfer to Dynon)
• FLARM Anti-collision system (ADS-B) with 2 antennas (up and below)
• ELT KANAD 407 registered
• engine instr.: RPM - MAP - T oil - T cyl - P oil - P fuel - Fuel left - Fuel right - Voltmeter - Ammeter
• Electronic CO detector
• 2 USB ports |
Attrezzatura | First registration date Sept 2019
• Rotax 912-ULS2 - 372 hrs
• Oct 2024 last annual maintenance airframe + engine + propeller
• Accident free, always housed in a ventilated hangar
• Leisure use, no school, no rental, first owner / professional pilot
• Edge Performance injection with 32A auxiliary alternator
• FP-Propeller VPH3 constant-speed variable pitch propeller
• Colorstat on oil circuit
• 2 x 60 ltrs tanks with anti-vapor lock device
• Hydraulic retractable landing gear with 3 hatches / emergency release by opening a single valve
• BERINGER brakes on rudder pedals for pilot and pass with pressure distributor + 3 new Mitas B11 tires
• Parachute Stratos Magnum 601
• Electric trim
• Dual landing light + strobe + anti-collision
• Cabin heating and defogging
• Tinted canopy
• Survival cell (in case of rollover)
OTHERS/ADDITIONAL PARTS
• Li/Ion battery charger
• 2 protective covers (interior and travel)
• towbar
• 2 cabin side bags
• 2 trunks in the wings + travel bags
• safety net in the trunk |
Esterno | Very clean, no scratches |
Modifications/Conversions | None |
Inspection Status | Up to date. Last yearly maintenance engine, hull and propeller october 2024 |
Foto
Contatto del venditore
|