|
Pulsar Standard version |
€ 45.000 |
Quadro generale
Sommario | Tipo: | Propulsione singola | Tipo particolare: | Ultra leggero Artigianale/Sperimentale | Costruttore: | Pulsar | Modello: | Standard version | Anno di costruzione: | 1995 | Numero di registrazione: | N-8105X (USA) | Numero di serie: | 246 | Caratteristiche: | Tenuto nel hangar | Ubicazione/sede: | Portogallo, Lisbon, Private | Tempo complessivo (TTAF): | 295 h | Prezzo: | € 45.000 | EU IVA Tassata: | si | Tutti i dettagli |
|
|
|
Dettagli
Sommario | Tipo: | Propulsione singola | Tipo particolare: | Ultra leggero Artigianale/Sperimentale | Costruttore: | Pulsar | Modello: | Standard version | Anno di costruzione: | 1995 | Numero di registrazione: | N-8105X (USA) | Numero di serie: | 246 | Caratteristiche: | Tenuto nel hangar | Ubicazione/sede: | Portogallo, Lisbon, Private | Tempo complessivo (TTAF): | 295 h | Prezzo: | € 45.000 | EU IVA Tassata: | si | Numero di passeggeri: | 2 | Atterraggi: | 850 |
Motore (i) | Numero di motori: | 1 | Costruttore/Modello: | ROTAX | Potenza: | 70 PS | Tempo complessivo: | 300 h | TBO (hours): | 20 h | TBO (years): | 1 yrs | Last engine overhaul: | 07/2022 | Costruttore/Modello di eliche: | Original from manufacturer in wood | Tempo complessivo di propulsione: | 60 h | Tempo di propulsione 1: | 60 h |
Desrizione/Dettagli dei Motori | PULSAR -Rotax engine, 2 SEATER, PRIVATE EXPERIMENTAL AIRPLANE.
Tail dragger. Fixed wheel train.
Looks like a fighter plane...
SUN & FUN CHAMPION, BEST CONSTRUCTION AND WORKMANSHIP, 2 years
FUN TO FLY, VERY ECONOMIC ON GASOLINE, MAX 8 LITER.
MAX SPEED 350KMS/HR, done at 1000ft
Perfect condition, no acidents,
EU taxes paid , ready for sale and use.
All that has to be changed is the 12V battery.
Few scratches on the paint,easy to solve,or re-paint all. |
Avionica | - standard equipment for VFR flying, and up to 12000ft. |
Attrezzatura | Standard equipment for VFR with Radio
Included trailer for local transport. |
Esterno | Very clean airplane...
Nothing to do but fly...
Normal verifications before flying. |
Interiore | 2 fantastic seats with 4 position seat belts. |
Modifications/Conversions | None |
Inspection Status | Can be done anywhere,99% airworthy, and certified for an experimental
aircraft.
Few of a kind, required more than 800 working to build and tested by
by airplane professional in Pensylvania-USA |
Altre segnalazioni | Professional paint job.
Possible to convert to tricycle. |
Foto
Contatto del venditore
|